Jobs
Meine Anzeigen
Jobs per E-Mail
Anmelden
Stellenangebote Job Tipps Unternehmen
Suchen

Event service administration assistant manager (m/w/d) - teilzeit

Berlin
Estrel Hotel Berlin
Administration
Inserat online seit: 9 Dezember
Beschreibung

Its fun to work in a company where people truly believe in what they're doing ! We're committed to bringing passion and customer focus to the business. About us: With 1,125 rooms and suites, four restaurants and three bars, a multifunctional Congress Center and Berlin's most successful live show “Stars in Concert”, the Estrel is Europe's largest hotel, congress and entertainment center. With 1,200 events a year, the Estrel occupies a top position as a congress and event location. A team of 550 employees from 23 nations looks after our national and international guests and customers. The Estrel Tower is currently under construction and will expand the “Estrel World” by the end of 2025. Our benefits: Familiar working atmosphere in a committed team with a passion for the hotel and catering industry Permanent employment contract 28 days' vacation with an increase depending on length of service Vacation and Christmas bonus Free employee parking space Company pension scheme and capital-forming benefits Family & Friends rate Special conditions for restaurant & bar Subsidy for BVG ticket Subsidy for the Urban Sports Club JobRad - leasing a bicycle for commuting and leisure time Personights - exclusive offers for employees in other hotels Staff restaurant - fresh and inexpensive meals on site Wide range of training and development courses, including the Estrel Academy for career development Ihre Aufgaben: Personal- und Dienstplanung (Dienstpläne, Abwesenheiten, Krankmeldungen) Verwaltung von Aushilfseinsätzen Event-Nachkalkulation Umsatz- und Kostenübersichten (Analyse von Umsätzen, Personalkosten, Aushilfen) Administrative und organisatorische Aufgaben (Meetings, Protokolle, Handbücher, Personalkarteien) Schnittstellen- und Teamkommunikation (Backoffice, HR, Direktion) Übernahme von Sonderprojekten und zusätzlichen administrativen Aufgaben Ihr Profil: Abgeschlossene kaufmännische Ausbildung oder vergleichbare Qualifikation Erfahrung in Event- oder Personalplanung wünschenswert Sicherer Umgang mit MS Office und gängigen Verwaltungssystemen Analytisches Denken und Zahlenverständnis für Kosten- und Umsatzübersichten Organisationsstärke und strukturierte Arbeitsweise Team- und Kommunikationsfähigkeit, Schnittstellenmanagement Sehr gute Deutschkenntnisse 30-35 Std./Woche If you would like to work in a successfully managed private company where innovation and sustainability are particularly important and you would like to work with highly motivated and unique colleagues, then you have come to the right place.

Bewerben
E-Mail Alert anlegen
Alert aktiviert
Speichern
Speichern
Ähnliches Angebot
Technischer mitarbeiter leitwarte (w/m/d)
Berlin
KfW Bankengruppe
Mitarbeiter
Ähnliches Angebot
Immobilienmanager:in / property manager:in
Berlin
Wohn-Union Immobilienmanagement GmbH
Property Manager
Ähnliches Angebot
Leitung tumordokumentation (m/w/d)
Berlin
Vivantes
Leiter
Mehr Stellenangebote
Ähnliche Angebote
Stellenangebote Estrel Hotel Berlin
Estrel Hotel Berlin Jobs in Berlin
Administration Jobs in Berlin
Jobs Berlin
Jobs Berlin (Kreis)
Jobs Berlin (Bundesland)
Home > Stellenangebote > Administration Jobs > Administration Jobs > Administration Jobs in Berlin > Event Service Administration Assistant Manager (m/w/d) - Teilzeit

Jobijoba

  • Job-Ratgeber
  • Bewertungen Unternehmen

Stellenangebote finden

  • Stellenangebote nach Jobtitel
  • Stellenangebote nach Berufsfeld
  • Stellenangebote nach Firma
  • Stellenangebote nach Ort
  • Stellenangebote nach Stichworten

Kontakt / Partner

  • Kontakt
  • Veröffentlichen Sie Ihre Angebote auf Jobijoba

Impressum - Allgemeine Geschäftsbedingungen - Datenschutzerklärung - Meine Cookies verwalten - Barrierefreiheit: Nicht konform

© 2025 Jobijoba - Alle Rechte vorbehalten

Bewerben
E-Mail Alert anlegen
Alert aktiviert
Speichern
Speichern