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Customer success manager (w/m/x/d)

Berlin
Shopfully
Manager
Inserat online seit: 20 Oktober
Beschreibung

We are the platform turning browsing into shopping.

We connect 200 million shoppers with deals they love while boosting local sales for hundreds of top retailers and brands.
We help consumers save time and money while making smart shopping decisions, and we support retailers and brands in engaging customers from online research to in-store purchases.
Ready to spark your growth with us?


Wen wir suchen


WIR SIND AUF DER SUCHE NACH EINER/M...

...Customer Success Manager (m/w/x/d). Dein Ziel ist die maximale Kundenzufriedenheit deiner Accounts. Das erreichst du, indem du erstklassige Beziehungen auf allen Ebenen etablierst. So stellst du sicher, dass der Kunde und du langfristig gemeinsam wachsen. In enger Abstimmung mit den Sales-Kolleg:innen und weiteren internen Stakeholdern erlangst du ein tiefes Verständnis für die Bedürfnisse deines Gegenübers und begeisterst durch Kreativität, Empathie und Lösungsorientierung. Du möchtest mehr erfahren: lies einfach weiter!


Deine Mission

* Du betreust deine Kunden mit Leidenschaft! So orchestrierst du das Aufsetzen der Kampagnen, hast die Zahlen dieser immer im Blick und erstellst Reports so, dass der Kunde einfach begeistert ist.
* Du koordinierst teamübergreifend single- und cross-channel Kampagnen.
* Du erkennst die Bedürfnisse des Kunden und erfüllst diese durch kompetente, schnelle Lösungen. Dabei managest und koordinierst du mit eingespielter Sicherheit interne wie externe Stakeholder.
* Da geht noch mehr?! Ab und zu könnte ein Kunde für eine erfolgreiche Kampagne noch etwas mehr buchen? Klar doch: bei deinen charmanten und zielgerichteten Upsellings schmilzt dein Ansprechpartner einfach dahin.
* Du weißt über deine Kunden bescheid! Genießt dein Kunde den Urlaub gerne in der Karibik, ziehst du die Socken mit den Palmen an. Dein Business ist Buddy-Business - natürlich auch am Telefon!


Das bringst du mit

* Erfahrung
o abgeschlossenes Studium im Umfeld Marketing bzw. Wirt­schaft oder eine ähn­liche Aus­bildung in diesem Bereich.
o mindestens 3 Jahre Berufserfahrung im Kampagnenmanagement mit Google & Facebook, im Optimalfall im Handelsumfeld.
o wünschenswert: Erfahrungen mit Programmatic Advertising.
* Gute Kenntnisse
o in CPL, CPI, CPC,CPO, vTKP Kampagnen.
o in Google Ads, DV360, bestenfalls mit Zertifizierung.
o in Excel und PowerPoint sowie CRM-Systemen wie z.B. Sales Force und digitalen Organisationstools.
o in Analyse-Tools z.B. Google Analytics, semrush, Looker, searchmetrics.
o Digitale Themenfelder und Weitentwicklungen begeistern dich.
* Kommunikation
o Du telefonierst für dein Leben gern und hast Spaß am Präsentieren.
o Du bist kommunikationsstark sowohl in deutscher, als auch in englischer Sprache und findest stets die richtige Tonalität.


Standort

Berlin, Dresden or remote in Germany


Darauf kannst du dich bei Shopfully freuen

* An opportunity to thrive in a rapidly scaling multinational company.
* A vibrant, informal, and inclusive work environment.
* We champion autonomy, flexibility, and a hybrid work model, empowering you to own your work.
* Access to learning opportunities and regular feedback sessions.
* Enjoy our central, modern offices featuring fresh snacks, coffee (including vegan options!), and ergonomic setups.
* Engage in meaningful team events: offsites, happy hours, company parties and celebrations that unite us beyond daily tasks.
* We provide all the necessary equipment for you to work effectively and set up your workspace, wherever you are.
* Benefit from additional country-specific advantages based on local contracts and practices.


Über uns

WHO WE ARE

We’re a team of 450 people (and counting!), from 30 different nationalities. We’re on a mission to innovate, and we believe the key to that is seeing the world through a variety of perspectives. That’s why building a more diverse team, as well as bringing in even more talent, is so important for us.


TO FEEL AT HOME IN SHOPFULLY YOU NEED

* Progress Over Perfection: We move forward. Always. In a fast-moving world, speed with purpose beats certainty without action. Momentum matters—not for its own sake, but because it drives results.

* Clarity Through Transparency: We bring each other along. We work in teams, not silos. Transparency gives context, and context enables action. That means we share decisions early, publish work in progress, and document outcomes so others can learn, move faster, and build better.

* Learn Loudly: We grow by doing and by daring. Big bets unlock big breakthroughs. But real innovation demands risk, and risk always carries the possibility of failure. That’s not a flaw. It’s the price of ambition.

* Challenge with Empathy: We speak up, even when it’s hard—because candor shows care, and leads to better outcomes. Listening deeply is how we grow. Disagreeing openly is how we build trust.

* Always Build Better: We are builders—of products, systems, and ideas. But more than that, we are builders of better. Better has no finish line. It’s a mindset.


Dein Kontakt bei uns

Lisa Kammler
Senior Group People & Talent Partner

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