Jobs
Meine Anzeigen
Jobs per E-Mail
Anmelden
Stellenangebote Job Tipps Unternehmen
Suchen

Service delivery expert

Winnenden
beBeeCustomer
Inserat online seit: 13 Dezember
Beschreibung

Job Overview

We are seeking a skilled leader to oversee our Customer Service team, ensuring seamless order-to-cash operations and exceptional service standards.

Key responsibilities include monitoring key performance indicators (KPIs), driving continuous improvement initiatives, and standardizing systems and processes across regions.

* Lead the Customer Service team in achieving operational excellence and high service standards.
* Monitor KPIs and drive process improvements.
* Improve service quality and process efficiency across regions.

Requirements:

* Proven experience in customer service operations within manufacturing or B2B environments.
* Ability to lead, develop, and motivate teams.
* Knowledge of order-to-cash processes, logistics flows, and claims management.

Benefits:

* A rewarding role with an attractive company recognized as a top employer.
* Company pension scheme.
* Free parking spaces and good public transport connections.

Bewerben
E-Mail Alert anlegen
Alert aktiviert
Speichern
Speichern
Mehr Stellenangebote
Ähnliche Angebote
Jobs Winnenden
Jobs Rems-Murr-Kreis
Jobs Baden-Württemberg
Home > Stellenangebote > Service Delivery Expert

Jobijoba

  • Job-Ratgeber
  • Bewertungen Unternehmen

Stellenangebote finden

  • Stellenangebote nach Jobtitel
  • Stellenangebote nach Berufsfeld
  • Stellenangebote nach Firma
  • Stellenangebote nach Ort
  • Stellenangebote nach Stichworten

Kontakt / Partner

  • Kontakt
  • Veröffentlichen Sie Ihre Angebote auf Jobijoba

Impressum - Allgemeine Geschäftsbedingungen - Datenschutzerklärung - Meine Cookies verwalten - Barrierefreiheit: Nicht konform

© 2025 Jobijoba - Alle Rechte vorbehalten

Bewerben
E-Mail Alert anlegen
Alert aktiviert
Speichern
Speichern