Jobs
Meine Anzeigen
Jobs per E-Mail
Anmelden
Stellenangebote Job Tipps Unternehmen
Suchen

Field service manager (m/f/d)

Festanstellung
Canon
Manager
Inserat online seit: 24 August
Beschreibung

We are looking for a

Field Service Manager (m/f/d)



Provide excellent customer service and to promote this idea throughout the organization. The goal is to keep the department running in an efficient and profitable manner, to increase customer satisfaction and loyalty, develop human resources and to meet their expectations.

Was wir bieten

Bei Canon fördern wir die Möglichkeiten, Neues auszuprobieren, die eigene Perspektive einzubringen und im Team Wissen offen auszutauschen. Wir bieten ein Arbeitsumfeld mit spannenden Projekten und Produkten sowie eine Unternehmenskultur, in der gegenseitige Wertschätzung und Vielfalt an erster Stelle stehen.

•Improve customer service experience, create engaged customers and facilitate organic growth

•Take ownership of customers issues and follow problems through to resolution

•Set a clear mission and deploy strategies focused towards that mission

•Develop service procedures, policies and standards

•Keep accurate records and document customer service actions and discussions

•Analyze statistics and compile accurate reports

•Recruit, mentor and develop customer service agents and nurture an environment where they can excel through encouragement and empowerment

•Keep ahead of industry’s developments and apply best practices to areas of improvement

•Control resources and utilize assets to achieve qualitative and quantitative targets

•Adhere to and manage the approved budget

•Maintain an orderly workflow according to priorities

•Trouble shooting when it is needed

Wen wir suchen

•Proven working experience as a customer service manager / lead engineer

•Experience in providing customer service support

•Excellent knowledge of management methods and techniques

•Proficiency in English and German

•Working knowledge of customer service tools, software and database.

•Awareness of industry’s latest technology trends and applications

•Ability to think strategically and to lead

Qualifikationen & Kompetenzen

•Strong client-facing and communication skills

•Advanced troubleshooting and multi-tasking skills

•Experience with semiconductor equipment

•Customer service orientation

•Ability for international business travel

Canon ist ein japanischer Weltkonzern und bereichert Leben und Unternehmen auf unvergleichliche Art und Weise. Wir gehören zu den Top Global Brands und sind Technologieführer im Bereich Imaging. Canon bietet ein breites Portfolio von Foto- und Videokameras, Drucker, Scanner und Komplettsysteme bis hin zu Drucksystemen und Softwarelösungen für Geschäftskunden. Canon setzt auf gegenseitigen Respekt und Nachhaltigkeit. Mehr als 180.000 Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter weltweit verbindet die Philosophie Kyosei

Living and working together for the common good.

Bewerben
E-Mail Alert anlegen
Alert aktiviert
Speichern
Speichern
Ähnliches Angebot
Schichtleitung / teamleitung (m/w/d) flughafen bar in wechselschichten
Leipzig
Festanstellung
Marché Mövenpick Deutschland GmbH - Leipzig Flughafen
Manager
Ähnliches Angebot
It-application manager (m/w/d)
Dresden
Festanstellung
FERCHAU Connecting People and Technologies
Manager
Ähnliches Angebot
Bim manager (w/m/d)
Leipzig
Festanstellung
Drees & Sommer SE
Manager
Mehr Stellenangebote
Ähnliche Angebote
Stellenangebote Canon
Canon Jobs in Sachsen
Jobs Sachsen
Home > Stellenangebote > Administration Jobs > Manager Jobs > Manager Jobs in Sachsen > Field Service Manager (m/f/d)

Jobijoba

  • Job-Ratgeber
  • Bewertungen Unternehmen

Stellenangebote finden

  • Stellenangebote nach Jobtitel
  • Stellenangebote nach Berufsfeld
  • Stellenangebote nach Firma
  • Stellenangebote nach Ort
  • Stellenangebote nach Stichworten

Kontakt / Partner

  • Kontakt
  • Veröffentlichen Sie Ihre Angebote auf Jobijoba

Impressum - Allgemeine Geschäftsbedingungen - Datenschutzerklärung - Meine Cookies verwalten - Barrierefreiheit: Nicht konform

© 2025 Jobijoba - Alle Rechte vorbehalten

Bewerben
E-Mail Alert anlegen
Alert aktiviert
Speichern
Speichern