Jobs
Meine Anzeigen
Jobs per E-Mail
Anmelden
Stellenangebote Job Tipps Unternehmen
Suchen

Administrative support professional

Merzig
beBeeReceptionist
Inserat online seit: 15 November
Beschreibung

We are seeking an exceptional individual to fill a receptionist position. This key role is part of the Office Management department and involves providing top-notch customer service to employees and clients.

Main Responsibilities:

* Client reception and management of meeting rooms and spaces bookings
* Responding to employee requests and questions via ticketing tool
* Supporting various administrative tasks

Requirements:

* Bachelor's degree in administrative or secretarial field, or hotel, catering or tourism industry
* 3 years of experience in services or similar role, preferably in tertiary sector
* Proficient in Microsoft Office, especially Excel
* Excellent spoken and written English skills

The ideal candidate will possess strong organizational and communication skills, with the ability to work effectively in a team environment.

Bewerben
E-Mail Alert anlegen
Alert aktiviert
Speichern
Speichern
Mehr Stellenangebote
Ähnliche Angebote
Jobs Merzig
Jobs Merzig-Wadern
Jobs Saarland
Home > Stellenangebote > Administrative Support Professional

Jobijoba

  • Job-Ratgeber
  • Bewertungen Unternehmen

Stellenangebote finden

  • Stellenangebote nach Jobtitel
  • Stellenangebote nach Berufsfeld
  • Stellenangebote nach Firma
  • Stellenangebote nach Ort
  • Stellenangebote nach Stichworten

Kontakt / Partner

  • Kontakt
  • Veröffentlichen Sie Ihre Angebote auf Jobijoba

Impressum - Allgemeine Geschäftsbedingungen - Datenschutzerklärung - Meine Cookies verwalten - Barrierefreiheit: Nicht konform

© 2025 Jobijoba - Alle Rechte vorbehalten

Bewerben
E-Mail Alert anlegen
Alert aktiviert
Speichern
Speichern