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Job Number #167775 - Hamburg, Hamburg, Germany
Who We Are
Colgate-Palmolive Company is a global consumer products company operating in over 200 countries specialising in Oral Care, Personal Care, Home Care, Skin Care, and Pet Nutrition. Our products are trusted in more households than any other brand in the world, making us a household name!
Join Colgate-Palmolive, a caring, innovative growth company reimagining a healthier future for people, their pets, and our planet. Guided by our core values—Caring, Inclusive, and Courageous—we foster a culture that inspires our people to achieve common goals. Together, let's build a brighter, healthier future for all.
Wir suchen zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen neuen Key Account Manager (w/m/d) zur Verstärkung unseres Supermarkt-Teams. Wenn du Lust auf ein internationales Umfeld und einen spannenden Kunden hast, freuen wir uns über Deine Bewerbung.
Aufgabenbereich:
* Umsetzung der Verkaufsstrategien pro Kunde in Abstimmung mit der Vertriebskanal-Strategie
* Planung und Durchführung der Jahresgespräche in Abstimmung mit der Führungsebene
* Erreichung von budgetierten Verkaufszielen pro Kunde
* Verhandlung von Bedingungen und Konditionen und Umsetzung der Ergebnisse
* Umsetzung der geplanten Aktivitäten zur nachhaltigen Kundenbindung
* Sicherstellung der Kundenprofitabilität
Voraussetzungen:
* Abgeschlossenes Studium im kaufmännischen / wirtschaftswissenschaftlichen Bereich oder vergleichbare Ausbildung
* Mindestens 2 Jahre Erfahrung im Kundenmanagement im Bereich Retail / Lebensmitteleinzelhandel / Drogerie
* Verständnis für die Konzepte, Strategien und Vorgehensweisen im Handel
* Crossfunktionale Erfahrung (Marketing / Retail Marketing) wünschenswert
* Analytisches Verständnis und Verhandlungsgeschick
* Interdisziplinäre und teamorientierte Arbeitsweise
* Ergebnisorientierung und die Bereitschaft, Verantwortung zu übernehmen
* Deutsch und Englisch fließend in Wort und Schrift
* Sichere Kenntnisse der gängigen MS Office Programme, Nielsen und SAP
* Data driven
Our Commitment to Inclusion
Our journey begins with our people—developing strong talent with diverse backgrounds and perspectives to best serve our consumers around the world and fostering an inclusive environment where everyone feels a true sense of belonging. We are dedicated to ensuring that each individual can be their authentic self, is treated with respect, and is empowered by leadership to contribute meaningfully to our business.
Equal Opportunity Employer
Colgate is an equal opportunity employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, gender, gender identity, sexual orientation, national origin, ethnicity, age, disability, marital status, veteran status (United States positions), or any other characteristic protected by law.
Reasonable accommodation during the application process is available for persons with disabilities. Please complete this request form should you require accommodation.
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