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Verwaltungsmitarbeiterin (w/m/d)

TÜV
Inserat online seit: Veröffentlicht vor 19 Std.
Beschreibung

Mobility

In the
Mobility
business unit, we are looking for dedicated talents who want to pave the way for safe, sustainable, and smart mobility of the future, becoming pioneers of better mobility. Our focus is on ensuring traffic safety and developing innovative solutions for all transport systems and modes – from roads and railways to air transport. With our expertise, we enhance safety and efficiency in transportation through holistic approaches and advanced concepts.

* Our vehicle inspections promote both road safety and environmental protection, making a significant contribution to traffic safety.
* Driver's license testing is conducted reliably by our qualified experts.
* TÜV Rheinland Schaden- und Wertgutachten GmbH offers comprehensive services for various target groups in the after-sales sector.
* Automotive Engineering & Homologation supports international clients as an independent partner in successfully bringing safe and innovative vehicles and components to the global market.
* Rail and urban transport: We are the trusted, reputable, and customer-focused partner for intelligent, safe, and clean transportation solutions.

Become part of a team that ensures mobility of the future is safe, sustainable, and inclusive. With us, you can apply your strengths in an environment that fosters diversity, innovation, and personal development.

Are you ready to help create mobility solutions for the future and drive traffic safety forward? Then a career in mobility at TÜV Rheinland is the right choice for you.

Tätigkeiten & Verantwortlichkeiten

* Sie sind erster Ansprechpartner für unsere Kunden und betreuen diese kompetent sowie serviceorientiert.
* Sie übernehmen die Nachbearbeitung von Leistungsnachweisen in SAP und verwalten Kundenkonten sowie Abrechnungsinformationen.
* Sie erstellen SD-Rechnungen, bearbeiten Rechnungsreklamationen und überwachen offene Posten inklusive Mahnverfahren.
* Das Commercial Order Processing und die Reproduktion von Prüfberichten gehören ebenfalls zu Ihrem Aufgabenbereich.
* Sie unterstützen den Leiter Administration und übernehmen organisatorische sowie administrative Aufgaben.
* Ihr Beitrag sorgt für einen reibungslosen Ablauf im Team und hohe Kundenzufriedenheit.

Erfahrung & weitere Qualifikationen

* Abgeschlossene Ausbildung und Berufserfahrung im kaufmännischen Bereich
* Ausgeprägte Fähigkeit zu einer strukturierten und genauen Arbeitsweise
* Hohes Organisationstalent sowie eine hohe Einsatzbereitschaft und Flexibilität
* Freundliches und professionelles Auftreten im Umgang mit Kunden und Kollegen
* Gute Kenntnisse in MS Office sowie sichere Anwenderkenntnisse in SAP wären wünschenswert
* Verhandlungssichere Deutschkenntnisse in Wort und Schrift

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