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Store operations & community manager - lululemon.

Stuttgart
Lululemon
Community Manager
Inserat online seit: 13 September
Beschreibung

Wer wir sind:

Bewerben Sie sich jetzt, lesen Sie die Jobdetails, indem Sie nach unten scrollen Überprüfen Sie, ob Sie über die erforderlichen Fähigkeiten verfügen, bevor Sie eine Bewerbung abschicken.
lululemon ist ein innovatives Unternehmen für Performance-Bekleidung für Yoga, Laufen, Training und andere sportliche Aktivitäten. Wir setzen Maßstäbe bei technischen Stoffen und funktionalem Design und schaffen transformative Produkte und Erfahrungen, die Menschen dabei unterstützen, sich zu bewegen, zu wachsen, sich zu verbinden und sich wohlzufühlen. Unseren Erfolg verdanken wir unserem innovativen Produkt, Schwerpunkt auf unseren Stores, Commitment gegenüber unseren Mitarbeitern und den fantastischen Verbindungen, die wir zu allen Communitys knüpfen, in denen wir ankommen. Als Unternehmen konzentrieren wir uns darauf, positive Veränderungen herbeizuführen, um eine gesündere, blühende Zukunft aufzubauen. Dazu gehört insbesondere die Schaffung eines gerechten, integrativen und wachstumsorientierten Umfelds für unsere Mitarbeiter.
Jobübersicht:
Store Manager sind für jeden Aspekt des Einzelhandelsgeschäfts verantwortlich und stellen sicher, dass alle Bereiche des Stores engagiert und leistungsfähig sind und eine erstklassige Gast-Experience bieten. Store Manager bauen Teamfähigkeiten auf, um die Strategie voranzutreiben und wichtige Ergebnisse für das Unternehmen zu erzielen. Diese Rolle ist verantwortlich für die Talentakquisitionsstrategie, die laufende Personalentwicklung und das Wachstum innerhalb ihrer Community.
Hauptaufgaben des Jobs

Anspruchskriterien Muss in dem Land, in dem sich der Store befindet, gesetzlich berechtigt sein, zu arbeiten Muss mindestens 18 Jahre alt sein Muss einen Nachweis der Arbeitserlaubnis und Nachweise in Bezug auf die entsprechenden lokalen gesetzlichen Anforderungen haben (nur EMEA) Muss in der Lage sein, mit eigenen Transportarten zum zugewiesenen Store zu kommen Verfügbarkeit Bereitschaft zur flexiblen Arbeitszeitgestaltung auch an Abenden, Wochenenden und Feiertagen Sonstige Anforderungen an die Bereitschaft Bereitschaft im Team zu arbeiten und auch Arbeiten selbstständig oder alleine zu erledigen Bereit, in einer Umgebung mit hellem Licht und lauter Musik zu arbeiten Bereit, die meiste Zeit einer Schicht durch einen Store zu laufen, um Gästen zu helfen und die Arbeit zu erledigen Bereitschaft, Kisten mit einem Gewicht von bis zu 13,6 kg (30 Pfund) zu bewegen Erlebnis 1 Jahr Experience im Bereich Personalmanagement Kann-Anforderung für die Stelle (d. h. wünschenswert aber nicht zwingend erforderlich) Ausbildung: Abitur oder gleichwertig Ausbildung: Bachelor-Abschluss oder gleichwertiger Abschluss Experience: 2 Jahre Einzelhandels- oder verkaufsspezifische Management-Experience Im Einklang mit unserer Mission kontaktiere uns bitte unter accommodations@lululemon.com, wenn du Fragen dazu hast, wie sich deine einzigartigen Fähigkeiten auf die Anforderungen für diese Rolle mit oder ohne angemessene Hilfeleistungen übertragen lassen. Bitte gebe in deiner E-Mail die Stellenbezeichnung, den Standort der Stelle und die Art deiner Frage oder Anfrage an.
Mehr als nur der Gehaltsscheck (Zusatzleistungen und Vergünstigungen)
Bei lululemon interessieren wir uns für die ganze Person - Körper, Geist und Seele - und investieren in diese. Unser umfassendes Belohnungsprogramm soll dich dabei unterstützen, deine Ziele zu erreichen und dich auf die Dinge zu konzentrieren, die du liebst. Neben einem wettbewerbsfähigen Grundgehalt und einem teambasierten Bonusprogramm bieten wir außerdem eine erweiterte Krankenversicherung, bezahlten Urlaub, Sparpläne, großzügige Mitarbeiterrabatte, Fitness-/Yogakurse, ein Elterngeldprogramm sowie persönliche und berufliche Entwicklungsprogramme.
Hinweis: Die Verfügbarkeit dieser Zusatzleistungen und Vergünstigungen hängt von deinem Standort und der Art der Beschäftigung ab und kann an bestimmte Voraussetzungen geknüpft sein. Das Unternehmen behält sich das Recht vor, diese Zusatzleistungen und Vergünstigungen jederzeit und ohne Vorankündigung ganz oder teilweise zu ändern. Who We Are :
lululemon is an innovative performance apparel company for yoga, running, training, and other athletic pursuits. Setting the bar in technical fabrics and functional design, we create transformational products and experiences that support people in moving, growing, connecting, and being well. We owe our success to our innovative product, emphasis on stores, commitment to our people, and the incredible connections we make in every community we're in. As a company, we focus on creating positive change to build a healthier, thriving future. In particular, that includes creating an equitable, inclusive and growth-focused environment for our people.
Job Summary:
Store Managers are accountable for every aspect of the retail store operations, ensuring that all areas of the store are engaged, performing, and delivering world-class guest experience. Store Managers build team capabilities to drive strategy and achieve key results for the business. This role is responsible for the talent acquisition strategy, ongoing people development and growth within their community.
Key Responsibilities of the Job
Leadership and People Management
* Create and foster a respectful and inclusive team environment and culture by welcoming and celebrating differences to ensure a supportive and engaging experience for team members and guests.
* Establish a vision for the store, based on key metrics and initiatives, and cascade to all team members.
* Build a strong and diverse team that includes team members with various experiences, backgrounds, and skillsets to drive store operations.
* Manage the store's hiring process, including recruitment, selection, and onboarding, ensuring a focus on IDEA (inclusion, diversity, equity, and action) and other lululemon priorities.
* Support ongoing learning and development of all store team members consistently and equitably by providing direct feedback, coaching, mentoring, and career path guidance, and addressing performance concerns.
* Engage in career discussions to support and reinforce team understanding of how working at lululemon will contribute to career and personal growth.
* Provide team member recognition, gap assessment, and overall performance documentation to support and reinforce the career and personal growth of your team.
* Plan and prepare team member schedule according to labour requirements, availability, and budget considerations.
* Address all employee relations issues, including knowing when to partner with People and Culture (P&C) team to take appropriate action.
Working with Others
* Establish supportive and productive relationships with all team members, focusing on personal and professional development.
* Collaborate with in-store team members to ensure optimal guest experience that values guests' time and support store operations.
Guest Experience
* Support team members (e.g., leading by example or coaching) to ensure a great guest experience, including assessing guest needs, providing technical product education, and supporting in-store transactions and omnichannel programs (e.g., buy online pickup in store, phone sales, and ship from store options).
* Move dynamically on the floor to assess and fulfill the needs of the business, team, and guests.
* Address emergent issues, including guest escalations and emergency requests.
Operations
* Manage whole store profit and loss (P&L) in accordance with goals (sales, budget, etc.).
* Plan and execute high-level quarterly and annual planning for store with respect to strategy, budget, and labour (including recruiting and training/development).
* Plan floor coverage and make decisions to maintain efficiency and effectiveness of floor operations.
* Understand and adhere to people safety policies and procedures to maintain a safe work environment.
* Perform work in accordance with applicable policies, procedures, and laws or regulations.
Budget Responsibility:
* Accountable for controllable budget; labour hours; annual sales plan target
People Management:
* Leadership role directly responsible for all store employees (may delegate some aspects of management)
Key Skills & Core Values You Bring
* Inclusion & Diversity : Creates/supports an inclusive environment that values/celebrates differences
* Integrity/Honesty: Behaves in an honest, fair, and ethical manner
* Leadership: Is able and desires to lead, influence, and inspire others; motivates, empowers, develops, and directs people as they work
* Decision Making : Uses logic and reasoning to evaluate alternatives and make effective, timely decisions
* Adaptability/Agility: Tolerates uncertainty and ambiguity and can change priorities in a fast-paced environment
* Team Building : Creates and develops teams that maximize accomplishments; encourages unique contributions and different perspectives
* Strategic Thinking: Sets strategies that are aligned to vision and values of the company to achieve goals/vision/further the mission; considers the 'big picture' implications of decisions
* Resilience: Remains persistent; recovers quickly from setbacks
* Change Management Leadership : Leads others through all phases of change processes and uncertainty
* Business Acumen : Is able to quickly understand and address business information (e.g., profit and loss statements, budgets and sales forecasts, retail strategy and approaches)
Job Requirements
Eligibility
1. Must be legally authorized to work in the country in which the store is located
2. Must be 18 years of age or older
3. Excellent verbal and written German and English communication skillsHauptaufgaben des Jobs0Hauptaufgaben des Jobs1Hauptaufgaben des Jobs2Hauptaufgaben des Jobs3Hauptaufgaben des Jobs4Hauptaufgaben des Jobs5Hauptaufgaben des Jobs6Hauptaufgaben des Jobs7Hauptaufgaben des Jobs8Hauptaufgaben des Jobs9
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