Jobs
Meine Anzeigen
Jobs per E-Mail
Anmelden
Stellenangebote Job Tipps Unternehmen
Suchen

Administrative governance specialist

Merzig
beBeeSecretary
Inserat online seit: Veröffentlicht vor 17 Std.
Beschreibung

About this role

As a Corporate Secretary, you will be responsible for managing client portfolios with company legislation and ensuring good governance on client structures.

Key responsibilities include reviewing and commenting legal documentation, organizing and attending board/shareholders meetings, and monitoring statutory and legal deadlines.

Key qualifications include a Master's degree in law or Business Administration/Economics, 2-3 years of experience in trust companies in Luxembourg, good knowledge of Luxembourg corporate law, team management and coaching experience, and fluency in French and English.

This is an exciting opportunity to work in a stimulating environment and develop your skills through training. The role offers a competitive remuneration package and opportunities for personal and professional growth.

Bewerben
E-Mail Alert anlegen
Alert aktiviert
Speichern
Speichern
Mehr Stellenangebote
Ähnliche Angebote
Jobs Merzig
Jobs Merzig-Wadern
Jobs Saarland
Home > Stellenangebote > Administrative Governance Specialist

Jobijoba

  • Job-Ratgeber
  • Bewertungen Unternehmen

Stellenangebote finden

  • Stellenangebote nach Jobtitel
  • Stellenangebote nach Berufsfeld
  • Stellenangebote nach Firma
  • Stellenangebote nach Ort
  • Stellenangebote nach Stichworten

Kontakt / Partner

  • Kontakt
  • Veröffentlichen Sie Ihre Angebote auf Jobijoba

Impressum - Allgemeine Geschäftsbedingungen - Datenschutzerklärung - Meine Cookies verwalten - Barrierefreiheit: Nicht konform

© 2025 Jobijoba - Alle Rechte vorbehalten

Bewerben
E-Mail Alert anlegen
Alert aktiviert
Speichern
Speichern